Babettu versus nixon

travian WordPress.com weblog

borcanul cu muraturi


Mi-am luat catrafusele si m-am mutat. Uite-asa, singurica cuc, intr-n loc cu veredeata , unde toti imi stiu de frica si nu ma mai ataca nimeni, ca atat le trebuie. Ieri mi-a spionat unul o oaza. L-am intrebat care-i treaba? esti bolnav? Mi-a raspuns in secunda numarul 2: scuzati, am gresit coordonatele, tanti, nu mai fac!  Prietenul meu Moguai are o mare calitate. Nu ma intereseaza cat de noob este, imi place ca e politicos,  intreaba si  asculta ce i se raspunde, nu accepta sa fie jignit, riposteaza, are coloana vertebrala, nu se lasa umilit. Vrea sa invete. Acum 10 rox-uri toti eram ca el. Uneori ne e greu, noua, veteranilor, sa acceptam schimbul de generatii. ne e greu sa ne uitam in oglinda si sa ne vedem ridurile, sa ne vedem burtile, sa ne vedem parul incaruntit. ne enerveaza pustii cu prea mut tupeu, cu energie. 4311779334_fa4f4feed9Ne place sa le scuipam seminte in cap cu aroganta si  ii numim cu superioritate noobi. Cica ne stau in cale, ne incurca. Noi suntem prea dezvoltati, ei sunt lumea a treia, la ghena de gunoi a travianului cu ei! sa arda in Iad, sa nu se mai renasca in veac. Noi? jucam in sictir, plictisiti, fara tel, fara orizont, de azi pe maine, ca niste nomazi, dar ne simtim aristocrati. Ne indignam cand un noob cere def, dar cand primim un fake sau un real  ne tremura izmenele pe vine. ce am fost si ce am ramas? Intreb in neant, nu exista raspuns…m-am trezit umilita, jignita, luata in balon, fara sa mai ripostez, fara sa ii pese cuiva…  refuz sa apartin acestei lumi. Am senzatia stranie ca m-am nascut in comx dupa o lunga hibernare si am nimerit intr-un borcan cu muraturi.   Stiti voi, gogonele, varza, pepeni.. arata ca si cei proaspeti la suprafata.. doar gustul ii da de gol. Uneori si mirosul… aerele.

PS; povestea este pentru nixon, nu vreau sa se simta nimeni ofensat.

04/18/2014 - Posted by | DE-ALE TRAVIANULUI |

6 comentarii »

  1. Cum fara sa ripostezi? Dai in mine ca-n fasole 😀 Sau atacurile tale nu se pun?

    Comentariu de nixonnf | 04/18/2014 | Răspunde

    • 2 voturi de la mine! Unul de acasa. Acu poti sa ataci pana maine in liniste ca dorm :))

      Arata-mi ce le ai ca ofensiv 😀
      Cat despre nubul care cere def… Hmmm… De ce jignesti baiatul cu 4 servere la activ?

      „D

      Comentariu de nixonnf | 04/18/2014 | Răspunde

  2. Ce ai nixoane? Ai fost cumva de te-ai spovedit, ai pupat mana popii si ai promis sa fii bonOM macar pana de noaptea de Inviere? O fugit satana sa bea apa ca i se uscase gatlejul? Ai ramas singurel?

    Comentariu de Babettu | 04/18/2014 | Răspunde

  3. Ne indignam cand un noob cere def, dar cand primim un fake sau un real ne tremura izmenele pe vine.
    Aici vorbeai de mine cumva?
    :))))))))))))))))))

    Comentariu de nixonnf | 04/19/2014 | Răspunde

  4. nuu,nici vorba, nixone,era vorba ce fermele mele in general.

    Comentariu de Babettu | 04/19/2014 | Răspunde

    • Cand o sa cer io prina data def sa-ti notezi ziua aia in calendar. Eu nu cer! Imi iau direct de la pusica 😀

      Comentariu de nixonnf | 04/20/2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

