Babettu versus nixon

travian WordPress.com weblog

fara titlu

  • Buna seara, buna seara, am venit s-aprind tigarea, sunt vesel, sunt intre romani de ai mei…
  • B…
  • Omul se holbeaza la mine incearca sa zica ceva…
  • U…
  • Frate esti in regula?
  • N…
  • Lasa-ma sa ghicesc, acum vei spune A?
  • nixoane? Astia jucatori de normale, ia-i usor, striga cineva din spate.
  • Aham… Adica de aia de dau pe lan 1 si mai intra pe cont peste 3 zile cand iese?
  • De fapt… cand dau un raid se roaga sa nu putrezeasca maciucile pana la target.
  • Minunat! O sa incerc sa vorbesc mai rar, noroc ca-s ardelean din Sibiu…
  • Fra…
  • Tilor
  • Cumna…
  • Nixoane? Se termina serverul pana zici fraza? Ma intreaba japan. Mai repede ca am musafiri…
  • Ma bucur ca vom juca impreuna…
  • Eu nu! Zbiara o tanti la mine.
  • Dumneata cine esti? Intreb eu mirat de atata nervozitate.
  • Sunt Atena, zeitza!
  • Uai sa-mi bag pula, murmur. Ma baga zeii in seama? Cad in cur, ma ridica Ahille.
  • Drepti soldat! Te crezi pe normale? Mie imi joci, nu te joci!
  • Da sefu… Sa traiti! Ma ridic cu greu, probabil cele doua mari pe care le-am baut azi ma impiedica sa ma ridic asa repede cum ar vrea sefu…
  • nixoane tu si echipa ta sunteti degeaba! Zbiara cineva din multime.
  • Tulai doamne… Ano? Ce-o zis ala? Vrea sa joace fara capitala? Inca vad ca prin ceatza.
  • nixoane? De aici preiau eu, zambeste Ana. Dumneata din multime? Cu cine am onoarea?
  • Sunt diplomatul cadranului NW.

Cad din nou in cur. Ahille iar ma ridica.

  • Ba nubule ia-ti labele de pe mine altfel o sa joci fara extinsa…
  • Incercam sa te ajut frate… sa pari demn in fatza normalistilor, zice Ahille
  • Iti dau io numa ajutoare in ochii aia de moldovean englez.
  • Sa stiti ca io sunt femeia de serviciu in aliantza zice o tanti. Dau cu matura dupa catapulte.
  • Tulai doamne… Atat de tare esti? Ahille imi pune mana pe fund.
  • Ce faci nubex? Iar ma confunzi cu mimi?
  • Te tin sa nu cazi din nou.
  • Chiar crezi ca pic cand vad o femeie de serviciu?

To be continued

/ nixon

11/14/2016 Posted by | FINALA 2016 | | 4 comentarii