Babettu versus nixon

travian WordPress.com weblog

DE AZI

Pagina de jurnal…

Azi a inceput aventura mea travianistica. Contrar sfaturilor lui Nixon, am deschis harta. Wow. Nici nu imi inchipuiam ca e asa de mare, ca sunt atatea patratele, atatia jucatori, atatea oaze. Am deschis de curiozitate o oaza….pff, plin de animale. Ursi, lupi, mistreti, sobolani. Cred ca animalele s-au adunat sa bea apa. Le-am privit cu dragoste si am inchis casuta. De ce sa le deranjez?
Uite inca o oaza…E goala…Oare de ce e goala? Mi-a zis mie coplayerul ca daca gasesc o oaza goala sa trimit legionarii sa aduca resurse. Nu stiu cum se face, dar cred ca pot incerca si eu.
„Trimite raid”…cred ca asta trebuie sa apas. wow…victorie…Chiar au plecat trupele…
Ma privesc in oglinda. Am lacrimi in ochi. De azi…sunt soldat….

/Ana

Suntem fericiti toti. Ana da de baut in seara asta pentru ca tocmai a devenit soldat.
Plimbam sticlele de la unul la altul si jucam strip-poker cu Mimi. Ceva ma face sa cred ca trisheaza. Nu castiga nicio mana macar…
– Baieti, va deranjeaza daca imi scot si manusile? E cam cald in seara asta.
Ahille intra tiptil ca o pisica…
– Atentiune!
– Ce se executa aici nixoane?
– Permiteti sa raportez, facem puncte de cultura pentru satul 2!
– Mimi de ce dezbracata? Ce cauta bikinii aia mov pe masa?
– Sefu? Ea e cultura noastra, ce nu pricepi?
– Mda… Ahille pare nervos. Ma intreb daca i-o murit eroul in vreo oaza azi.
– Ce sarabatoriti aici?
– Faptul ca Ana a devenit soldat, sa traiti!
Ahille pare emotionat. Se intoarce putin si se apleaca. Doar cat sa nu-i vada nimeni lacrimile.
– nixoane? O batista te rog…
– Sorry boss, le-au consumat Sandokan si feno pe toate, ma balbai eu.
– Aham… Soldat Ana, drepti! Zbiara Ahille.
– Ordonati?
– Am auzit ca ai devenit soldat astazi?
– Da sa traiti. Am dat un raid chiar. Am luat full.
– Bun! Ai stofa de hammerista. Treci si fa hammer!
– Pai stiti… Inca n-am aflat unde e butonul de atac.
– Sandokan!
– Ordonati? Sa ii dau un atac pe primarie sa vada cum se face?
– Nu ma nubule. Stinge tigarea!
– Am inteles sa traiti!
– Sefu? Si eu vreau sa fac hammer, striga cineva din spate.
– Tu cine esti?
– Cristi sa traiti!

/nixon

11/17/2016 Posted by | FINALA 2016 | Lasă un comentariu

VANTUL DE NOIEMBRIE

Vantul rece de noiembrie aproape ne taie uerchile. Pamantul e jilav, acoperit pe alocuri cu zapada. Probabil la noapte va inghetza. Inca nu suntem siguri ce cautam aici. Ni s-au dat ordine contradictorii…. Am vazut certuri, injuraturi… Si culmea? Inca nu vazusem inamicul macar la fatza. Dar il vom vedea incepand de astazi.
– V-aliniati, drepti!
Bocancii noistri pocnesc intr-un sunet sec. Acum se mai aude doar vantul rece.
– nixoane? Sting tigarea? Aud o soapta
– Palmeaz-o! Cred ca mai ai timp de un fum sandokane.
– Sa pupam fetiliiiiiiii zbiara liderul nostru.
– Jeezas, murmura Dana. Restul fug toate infierbantate spre lider. Se aseaza cuminti in rand sa fie pupate.
– Deci e totul clar, zice Ahille. Vom intra unii la 15.30, altii la 15.36, eu la 19.45 si nu in ultimul rand care cand vrea! nixoane? Ai inteles?
– Da sa traiti! Sandokane, stinge tigarea ca se uita la mine, no…
Cativa fulgi de nea cad peste noi. Liderul se plimba prin fatza noastra ingandurat. Mimi si fetele tzopaie dupa el fericite.
– nixoane? Pana termina asta discursu, radem una mica?
– Ii ghie pruna?
– De gutuie. Ziveli?
– Merge… Ziveli!
– Ai zis ceva nixoane? Liderul asta pare sa aibe auz mai fin decat dobermanu meu…
– Nu sa traiti!
– Ce tot bei acolo cu sarbu?
– Coca-Cola sa traiti!
– nixoane sa-mi mancati pizza tu si sarbu tau, zbiara Mimoza. Ahille e minunat iar voi sa nu va bateti joc de el, da?
– Sarbski? 2, 3 si….
– Fu ck the cola, fu ck the pizza, all we need is slivovica!

/nixon

11/17/2016 Posted by | FINALA 2016 | | Lasă un comentariu