Babettu versus nixon

travian WordPress.com weblog

de garda

De garda la Urgentze

Adriana soarbe din cafeaua rece. E nedormita de 2 zile. Noroc cu travianul altfel ar fi adormit de ieri.
Afara se aude o sirena si frane scrashind pe beton.
Brancardierii dau navala sala de urgentze. Pe targa e un om plin de sange.
– Ce e cu asta? Intreaba ea plictisita.
– A cazut de la etajul 8…
– Du-l jos la morga.
– Pai doamna doctora, are inca puls…
– Da. Dar pana jungeti la subsol nu va mai avea. Adriana ii fute o tigaie in cap pacientului sa fie sigura. Dispareti cu el, am raiduri de dat! Joc pe finala!
Se intoarce la laptop, totul pare ok. Inafara de faptul ca eroul moare prea des. „ar fi trebuit sa ma fac chirurg” gandeste in sinea ei.

Afara iarashi sirene frane, usi trantite in viteza. Brancardierii dau navala. Adriana se ridica nervoasa. La naiba, o aventura nu pot sa fac si eu azi macar…
Pe targa? Sandokan. Pare sanatos.
– Ce are pacientul?
– Nu stim. A sunat la 112.
– Te doare ceva? Adriana e blanda ca intotdeauna. Isi ascunde tigaia la spate.
– Inca nu…
– De ce ai sunat la urgetze?
– Cred ca voi avea nevoie de ingrijiri in curand. Am golit o ferma unde-si omorise Cosmin eroul sa curetze…
Adriana se intoarce si urla spre asistenta.
– Adrenalina, solutie Ringer, bandaje sterile, analgezice, anticoagulante! Urgent!
– Pai doamna doctor? Pacientul e in perfecta stare de sanatate. N-am putea sa asteptam intai sa pateasca ceva macar?
– Acum o sa pateasca!
Adriana scoate tigaia de la spate si incepe sa dea in capul lui sandokan cu sete.
– Era prada mea! Eu am omorit eroul acolo…

Abang, zbang, zbang… Zbang…

Cu multumiri Adrianei pentru stie ea ce,

/nixon

11/25/2016 Posted by | FINALA 2016 | Lasă un comentariu