Babettu versus nixon

travian WordPress.com weblog

ANA LA MEDIC


– Stiu ca vin neanuntzata dar…
– Luati loc. Ce s-a intamplat? S-a terminat morfina?
– Mai grav. Am devenit soldat!
– Unul din NATO sper?
– Stie-i dracu cu daciile lor… Nu-mi bat capul. In Nord-Est in tot cazul.
– Pai… Cum v-ati dat seama?
– Am dat un raid tampitule, zbiara Ana.
– Ah… Dumneavoastra? Ati putut face o asemenea oroare? Nu pot sa cred asta.
– Nici eu dar asta e. Ceea ce e mai grav este ca am devenit si lider intre timp…
– Va felicit! Cati membri aveti in aliantza?
– Unul deocamdata. Dar sa stii ca sunt pusa pe fapte mari! Am sa recrutez din oaze daca e nevoie.
– Nu am nicio indoiala.
– Nici eu. Cati ani ai?
– 34
– Casatorit?
– Stiti? Am logodnica…
– Contul?
– Nu inteleg…
– Cati bani ai tampitule?
– Vreo 300 de milioane.
– Ah… Ana zambeste. Pai zii asa. Ce masina ai iubire?
– Porsche Cayene
– Ah… Ana se stramba.
– Adica nu e buna?
– N-am zis ca nu-i buna. Ce culoare are?
– Albastra…
– Vinde-o!
– Pai… Nu va place culoarea sau ce?
– Pai vinde-o si da-mi 5000 sa-i cumpar un Polaris lu nixon… Poate asa ma iarta si nu-mi retrage invitatia…

/nixon

11/26/2016 - Posted by | FINALA 2016

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

