Babettu versus nixon

travian WordPress.com weblog

DE GARDA IN LINIA INATAI


Natarul ma privi surpins…
– Esti singur?
– Mnezeii ma-tii de natar… Crezi ca sunt de la Rabla tampitule? Imi fac doar misiunile acum.
– Ia-o p-asta fraiere! Natarul trage cu balista lui urata.

01Romania raids WW Village

Cad in genunchi si scuip sange. Apoi simt c um ceva ma loveste in cap. Suna ca o tigaie.

– Incarca-mi 300 jouli!
Revad ceva frumos. Cand faceam dragoste cu doua nube deodata de la NE5Force.
– Incarca-mi 400… Fii gata cu adrenalina.
– Buna seara!
– Buna nixon… In ce data suntem azi?
– Aa… Pana mea! Aici eu pun intrebarile!
– E in regula… Si-a revenit complet.
– Ce te holbezi asa la mine Adriano? Vrei sa te sar din primarii?
– Ah nimic… Adriana face zbang cu tigaia. Apoi o aseaza inapoi pe masa. Duceti-l la reanimare. Urmatorul?

– Buna, sunt Ana…
– Sa stii ca psihiatru nu sunt, Sunt medic de linia intai.Specializare Anestezist…
– Sa stii ca de curand, am devenit soldat…
– Ai nu ma innnebuni… Iti lasi tu hipnoza pe skype sa te chinui ca nubii cu raidurile?
– Da! Si de cand am dat primul raid cred ca am o trauma…
– Psihologica? Ca eu una asta vad la stiri pe aliantza… Ba iesi ba intri…
– Nu, nu…
– Ce te doare de fapt? Intreaba Adriana.
– Nu stiu ce ma doare, cred ca degetul cu are am apasat pe „raid”. Ai o morfina?
– Pentru tine? Totdeauna…
Zbang
– Ah ce frumos. Acum sunt printzesa Alcoolului din nou…
Zbang….
– Urmatorul?

Adriana isi da seama ca ii stau casutzele pe cont. La naiba… Mai bine intram la rushi!

/nixon

11/26/2016 - Posted by | FINALA 2016

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

