Babettu versus nixon

travian WordPress.com weblog

BRIEFING


Beau cafeaua in liniste cu fetele.
– nixoane, vino sa te brifez cu finala, zbiara Sandokan.
– Ne vedem mai incolo nixoane, zice Adriana, daca ai nevoie de mine, da mesaj. Isi ia tigaia pe umar si pleaca fluierand.

Harta e intinsa pe masa si ne holbam toti pe ea.
– Va explic eu cu m e cu finalele nixoane, zice Sandokan. Am mai jucat. Sunt ciumeg nu ca voi.
Feno ridica o spranceana.
– Zi-ne Sandokane!
Sandokan pune palma pe harta:
– Aici sunt arabii. Prosti jucatori dar multi si cu aur.
– Asa… periculosi?
– Foarte!
– Continua te rog. Sarbule? inceteaza cu ranjitu!
Aici… Pune palma in alt loc, sunt rushii.
– Lasa-ma sa ghicesc, multi dar fara aur?
– Foarte agersivi. Organizati…
– Aham… Periculosi?
– Maxim!
– Aici sunt asiaticii, pune ambele maini pe harta si un genunchi sa intelegem acoperirea.
– Nu mai trebuie sa zici multi ca m-am prins deja. Zi-mi de Albania.
– Deosebit de periculosi…
– Noua Zeelanda?
– Un adevarat coshmar…
– Peru?
– Cei mai ai dracu.
– Guatemala?
– Uai…. Numai cu aia sa nu te pui. Sandokan isi pune mainile la ochi.
– Senegal?
– Pfffff… Oribili!
– Lichtenstein?
– Ce?
– Pai Lichtenstein e stat nubule. Cat de periculosi sunt?
– Nu vrei sa stii cat de periculosi sunt! Incearca Sandokan.
– Dar Adriana?
– Adriana e o natiune?
– Nu. E jucator NE-Force… Adrianooo?

Zbang!
– Mai furi din fermele mele?
Zbang!
– Au… Nu mai dadea tanti cu tigaia…
Zbang!
– Pericol? Iti dau io pericole. Mai apropie-te de fermele mele pe harta si Rusii or sa para copii e mingi.

/nixon

11/27/2016 - Posted by | CHESTIUNEA ZILEI

1 comentariu »

  1. buna ziua!
    acum am descoperit blogul…as dori sa comunicam pe un anumit subiect, respectiv ”Travianul romanesc”. daca aveti disponibilitate, va rog sa-mi comunicati info de contact (id skype sau e-mail). Multumesc!

    Comentariu de Tester | 12/29/2016 | Răspunde


Lasă un răspuns

