Babettu versus nixon

travian WordPress.com weblog

mama lor de rusi

mergand in pas lejer prin ploaia mohorata care ne uda pan’ la piele si se inflitra rece prin toata cusaturile necusute aud o voce in spate…era cosmin:
– dane, ne-ai scos?… ce-o zis capitanu’
a doua voce in spate:
– dane, ne-ai scos? (sandokan)
– ba , fratilor, noroc cu adriana ca mo tinut pe linia de plutire la cate flotari si tarashuri am facut, pt comxu’ vietii…
– pai no’, ce so intamplat (deodata cata curiozitate la suferinta omului…, ma intreb daca tre sa dau de baut, ce-o fi…)
– pai e simplu fratilor…cand o ordonat nixon :ATAC!!! nu era nici unu…
– mda, zice cosmin, cautam inelu prin olanda, ca ma omora adriana cu vatraiu daca nu era original…hmmm…bag seama ca vatraiu e urmatoru lvl la tigaie…tre neaparat sa rezolv problema …mama lui de inel…las ca trimit heudani dupa el… d-zeu cu mila ce-o fi…
-mda…(sandokan) ..esti lejer…eram erou lui, si m-or lasat astia fara izmene…armata?… de unde, deabia am scapat in opinci…
-da, zic eu, victime ce sunteti…da las ca va revansati voi…vine tavalugu’ peste noi… RUSII MAAAA…
in noaptea rece ma simt deodata , iar, singur… pfff… or fi reticente de la alieni?
ZBAANG
un pat de arma in cap..incerc sa-mi revin… -dormi soldat in post?
nu sefa (mumur eu buimac)
– rusii isi aduna fortele langa noi si tu dormi?
– nu sefa studiam harta si se face tot mai rosie… ma gandeam ca am probleme cu ochii…
– nu mai gandi soldat…(privind catre cerul care ne-a oferit o oaza de stele) sunt alti iluminati pentru asta …rusii nu au nici o sansa…
in imbratisarea vorbelor ei ma simteam invicibil … SA VINA RUSII MAAA !!!
ZBANG !!! iar mi-am luat-o
-Soldat visezi?..
– Nu domn capitan ( cu mii de stele verzi in cap) astept rusii…
– HAHAHA… IO SUNT RUSU NUBULE…

in fundal se auzea o melodie clasica in surdina: dacia forever…

/dan

11/21/2017 Posted by | CHESTIUNEA ZILEI, finala comx 2017 | | Un comentariu

Dacia forever

Pluton ADUNAREEAAA !!!

pff… ma ridic lenes din pat…iar o inspectie de rutina?… mna, iar o gasit o sticla de palinca capitanu’…
-mai riepidi soldat!!! imi urla o voce in urechea drapta ca nu mai auzeam decat tiuituri… e pe bune… daca e si mimi nervoasa nu-i a bine…
o palma dupa ceafa ma readuce brusc la orizontala in pat..
ma uit in jur… sarbu urla ca el nu vrea oaze, sandokan ca nu are timp sa-si ia sosetele… doar dana isi sufla linistita o suvita de par, in pozitie regulamentara de drepti (cre’ ca stia ea ceva…)
-Soldati! (nasol, capitanu’ e prea serios), la noapte ne imbarcam… directia linia intai cu pieptu’ inainte!!!
In 15 min plecarea…
Sandokan cauta disperat un ciorap, eu deabia mai auzeam cu urechea dreapta, piciu se uita chioras la capitan, dana, imperturbabila, isi ia ranita si pleaca spre iesire „Au revoir! ”
Jos, pe platou, in burnita umeda si cetoasa, zgribuliti de frig asteptam ordinele capitanului :
-Plecam sa ne batem la baioneta cu Mama Rusie sau Tata Putin… care cum vreti…
Se intoarce tacticos pe calcaie executand un stanga-imprejur impecabil, soarbe dintr-o sticluta incet si se intoarce spre noi:
– Vom fii printre alte plutoane romanesti sau aliate…. multa grija la friendly-fire, sa nu vi-o luati… in rest foc de voie…
– Domn capitan, am auzit ca unu are treaba cu oazele mele, zice sarbu incet…
Doua AK-47 clantane scurt, cartus pe teava,… capitanu ridica autoritar mana…
-Nu mimi, nu dana … sarbu e sarb…alta natie…are voie…
Ii soptesc discret la sarbu: ba, sarbule, cum fac si io rost de o natie dinasta? …
las’ ca vorbim cu grecu zice el…

Soldati!!! , inainte MARS!!!
Dacia forevar se aude de undeva incetisor…

/dan

11/21/2017 Posted by | CHESTIUNEA ZILEI, finala comx 2017 | Lasă un comentariu

noi ei din linia intai 3

Trenul opreste in sfarsit. Dupa cinci zile de dormit sub Mimi si Dana ma trezesc. La naiba. In sfarsit reusesc sa-mi intind picioarele.
– nixoane, esti prea tare frate, mormaie Mimi dupa ce se ridica. Apoi isi sterge ochii.
– Am s-o iau ca pe un compliment mimi. E gata cafeaua?
– Ati ajuns la destinatie, zice GPS-ul. Linia intai.
– Ceeeeee? Cum adica linia intai nixoane? Ne-ai promis ca ne duci la plaja in Grecia sa ne refacem nervii dupa luptele cu extraterestrii de pe comx.
– Pfff… Ma intind si casc. GPS-ul asta s-o bulit cred. Il arunc pe geam.
Cineva ciocane la usha.
– Azi nu cumpar icoane si pixuri, zbiara Mimi.
– Doamna? am un GPS nou noutz pentru matali. De firma maica… I-auzi:
– Ati ajuns la destinatie! Bine ati venit in linia intai…
– E paradit, zice Mimi. Suntem in Paralia de fapt. Danooooo Stii pe unde mi-am pus lucrurile de plaja?
– Nu stiu fata. Nici eu nu-mi gasesc costumul de baie. Dana cauta printre lazile de munitie. Ma feresc instinctiv de incarcatoare cu penetrante.
– Haideti doamna? Doar trei euro… Prinde trei sateliti.
– Tanti? ll dai prea ieftin. Un euro pe satelit doar? Ma indrept zambind spre ea cu o hartie de 5 in mana…
– Ce sa fac maica? Vin de pe normale… La noi un raid pana la prima oaza face doua saptamani…
– Cum te cheama tanti?
– Zeita Atena…
– Ah… Vedeti fetelor? V-am zis ca va aduc in Grecia?
– Stiti? Sunt din Sibiu de fapt…
– Si eu, zic. In timpul liber ma cheama Klaus Johannis.

/nixon

Mark as unread
answer

11/21/2017 Posted by | CHESTIUNEA ZILEI, finala comx 2017 | | Lasă un comentariu